Se on taas Suomessa ja kaupungissa. Ollaan nähty, syöty, juotu, juostu, purjehdittu ja naurettu. Kaikki tuntuu niin helpolta, ihan kuin kevät ois pyyhkiny talven vaikeudet pois. Muutaman yön olen viettänyt sen luona mutta yhdessä ollaan vaan nukuttu. Suudeltu, halailtu paljon ja vaan oltu lähellä. Kun ollaan suudeltu on se selvästi jännittäny kumpaakin ja pakko sanoa että se on ollu LOISTAVAA.

Me ollaan puhuttu paljon semmosista asioista mistä aikasemmin ei olla ollenkaan keskusteltu. Siitä mitä pelätään ja mitä toisaalta toivotaan elämältä. Se on sanonu kauniita ja hyvin henkilökohtasia asioita. Mä tajusin että se on vieläkin mulle todella tärkeetä. Ei mua edes kiinnosta muut miehet kun mä tiedän sen olevan lähellä.

Ollaan puhuttu seksistäkin. Kummallakaan ei ole ollut ketään meijän eron jälkeen. Tai siis se on tää mun virallinen tarina. Mutta siis läheistä kontaktia ei. Ei kirosana että se on kuuma!! Mulla tekee oikeesti tiukkaa pitää sormia erossa siitä. Se on vaan niin upee. Huomenna nähdään, mennään piknikille eli suoraan sanottuna kutemaan puistoon. Tai vaikka Suomenlinnaan. Täytyy varmaan varustautua huulirasvalla, juotavalla ja venyvillä vaatteilla:)