Miksi ei voida myöntää että ollaan tekemisissä entisen sukulaisten tai kavereiden kanssa? Oon pitäny yhteyttä Sen serkkuun meijän erosta huolimatta. Tai oikeestaan eron jälkeen ollaan varsinaisesti enemmän tavattukin ja soiteltu. Siltikään en voi sanoa siitä kenellekään mitään.

Eilisen baarireissun jälkeen ystävä soitti päivällä ja mä menin surkeesti valehtelemaan olevani lenkillä. Miksei me voida vaan kertoa kaikille että viihdytään yhdessä ja ollaan ystäviä. Minkä takia mä oon vieläkin niin kiinni Siinä? Olin tosi läheinen sen isän kanssa, tai mailaillaa ja soitellaan vieläkin. Mä en halua että Sen isä kärsii meijän suhteesta tai oikeestaan sen puutteesta. Kai mä ajattelen että joku vois ymmärtää serkun ja mun suhteen jotenkin väärin. Ei me haluttais että pitäis tapailla "salaa" tai miettiä mitä ihmisille voi meistä sanoa. Ei meijän välillä siis mitään ole tai jotain pientä flirttiä ja ollaan nukuttu joskus yhdessä. Ihan viatonta siis.

Onneks nyt on älyttömästi kaikkea muuta mihin keskittyä.

Edit: Ehkä meillä sen serkun kanssa on jotain ollu mutta siis täysin viatonta, tai ainakin puoli-viatonta. Mitäköhän tästäkin oikeen tulee??