Tänään tosi kurja päivä. Oon tässä muutaman päivän jaksanu ajatella positiivisia ajatuksia mun itsenäisyydestä ja siitä että oon yksin. Nyt on semmonen olo etten kaipaa mitään niin paljon kun että se halais mua, sanois kauniita ja kannustavia asioita ja kaatais mulle lasin kuivaa vuosikertavalkkaria. Ton valkkarinkin voisin vaihtaa veteen jos se vaan olis tässä.

Oli tosi kurja päivä duunissa, tai kai mä siitä itse tein kurjan. Mulla on koko ajan pelko että oon saamassa saman vaivan kun mulla pari viikkoa sitten oli. Pelkään sitä tosi kovasti koska viime kerralla se teki musta täysin kyvyttömän kaiken tekemisen suhteen. Lääkäri pakotti sairaalaan lepäämään ja tiputukseen. Mä en nyt just ehdi olla niin kipeä.
Mun ystävä sano mulle tosi pahasti tänään. Tai ehkä se ei ajatellu sitä sen enempää mutta mulla se iski pehmeeseen paikkaan. Mua ihmetyttää ja ärsyttää ettei ihmiset ymmärrä erilaisuutta kun yhteen suuntaan. Tarkotan siis että erilainen on ihminen joka pukeutuu, ajattelee, käyttäytyy erilailla kun suurin osa ihmisistä. Tai että ihminen on erilainen kun se selvästi erottuu valtaväestöstä. Tarkottaen että tää erilaisuus on jollaintapaa epäsovinnaisuutta. Mun opiskelukavereille tää on erilaisuutta. Tämänlainen erilaisuus on ymmärrettävää ja jopa todella tavoiteltavaa.
Toisaalta kun mä eroan monilta osin mun opiskelukavereista, ei mun erilaisuutta kunnioiteta vaan siitä voidaan vittuilla aivan silmättömästi. Että olen huonompi ihminen kun käyn töissä, elän monellatapaa porvarillista elämää, vietän aikaa hyvintoimeentulevien ja ahkerien työssäkäyvien nuorten aikuisten kanssa. Se että mua kiinnostaa oma pärjääminen tulevaisuudessa ja mä haluan taloudellisesti turvallisen elämän tekee musta huonomman ihmisen kun nämä "vapaat sielut" joilla ei tulevaisuuden pesämunista, jos tuskin edes ensi kesän työpaikoista ole tietoa. Tekeekö se musta huonon ihmisen että ennakoin tulevaa enkä jaksa elää sitä "yhteiskunta sortaa"-läppää joka helvetin päivä??

Toi kysymys oli nyt tosi arvolatautunu ja vastaustaennakoiva monin tavoin.. Eli itse en niin koe. Mä en pyydä itseäni anteeks kun en loukkaa ketään muuta tekemisilläni.